torsdag 7 oktober 2010

Plastigt!

 Äntligen fredag, och jag börjar dagen med att gnälla :-)

Plastigt 
har ju en lite negativ klang men kan ju också stå för hög kvalité om det står Tupperware före plasten!
Efter ett uppehåll har jag nu börjat som konsulent igen, men det är trööögt.

Inte att sälja - det går hur bra som helst - men att få någon att vara värd/inna för en demonstration.
Varför, varför varför????

Det behöver ju inte vara så märkvärdigt att samla några vänner på en fika medan jag visar mina favoriter,
släkt och vänner ska man väl ändå träffa någon gång?
Fina presenter får ju värd/innan också, och det är väl alltid trevligt?

Jag har dessutom ett kanonerbjudande till den som drar sig för att bjuda hemma.

I min glasfusinglokal finns plats för ganska många,
packa en fikakorg, samla dina gäster och kom till mig!
Du behöver inte tänka på att förbereda någonting i hemmet och inte något "efterplock" heller.
Sitt ner, fika, se visningen - när det är färdigt - är det bara att gå hem igen. JÄTTEENKELT!
 Du får dina gåvor ändå och alla mina glassaker, kort m.m finns också till beskådan i lokalen.

Alla tycker att det är en toppenbra lösning men ingen bokar en sån visning,
HJÄLP!
Finns det någon därute som vet hur jag ska få det budskapet att gå fram?
Tala i så fall om det för mig, snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar